/  Допомога  /  Особистий кабінет

Особистий кабінет

Не прийшов лист з кодом активації
Забув логін / пароль для входу в акаунт / особистий кабінет
Не можу увійти в акаунт / особистий кабінет
Немає доступу до електронної пошти (e-mail), на яку зареєстрований акаунт / особистий кабінет
На телефон уже зареєстрований обліковий запис / акаунт / особистий кабинет
До акаунту застосовані обмеження
Як змінити e-mail?
Як змінити вказане при реєстрації ім'я (по-батькові)?
Як змінити номер телефону?
Як змінити логін?
Як змінити пароль?
Як скопіювати акаунт на інші партнерські дошки оголошень?
Як видалити обліковий запис / акаунт?
Не прийшов лист з кодом активації

- Як правило, лист з кодом активації приходить протягом хвилини;

- Інколи лист з кодом активації попадає в СПАМ (окрема папка в поштовій скриньці) - варто перевірити цю папку;

- Інколи лист з кодом активації не доходить.

Якщо лист з кодом активації не прийшов протягом 15 хв.:

Примітка: всі листи, що надсилаються сайтом, в заголовку містять мітку [FreeTrade] (далі слідує заголовок листа)

Забув логін / пароль для входу в акаунт / особистий кабінет

Скористайтесь системою нагадування логіна і пароля облікового запису (акаунту).

Ця система відправляє дані для входу на e-mail, який був вказаний при реєстрації.


Див. також: Немає доступу до електронної пошти (e-mail), на яку зареєстрований акаунт/особистий кабінет

Не можу увійти в акаунт / особистий кабінет

Найчастіше помилки виникають при наборі логіна/пароля з клавіатури.

Найбільш просте і ефективне рішення:

Фіксуються спроби входу в особистий кабінет користувачів, розмістивших оголошення без попередньої реєстрації.

Якщо ви не реєструвались: акаунт / особистий кабінет не створювався, відповідно і входити немає куди. Нагадати пароль / керувати оголошенням, якщо воно додане незареєстрованим користувачем, можна зі сторінки оголошення, блок  Керування оголошенням;

Немає доступу до електронної пошти (e-mail), на яку зареєстрований акаунт / особистий кабінет

Скористайтесь системою нагадування логіна і пароля облікового запису (акаунту).

Ця система може відправляти дані аккаунту в SMS.

Зверніть увагу: для відправлення даних в SMS потрібно заповнити поле `Телефон`, при цьому вказати тільки один номер у міжнародному форматі.

Функція відправлення даних акаунту в SMS доступна не для всіх країн.

Якщо функція відправлення SMS недоступна / SMS не доставлене - напишіть повідомлення через форму зв'язку з адміністратором. У повідомленні обов'язково вкажіть номер телефону.
На телефон уже зареєстрований обліковий запис / акаунт / особистий кабинет

На телефон уже зареєстрований акаунт, але НЕМАЄ доступу до e-mail, на який він зареєстрований?

* див. відповідь на питання Немає доступу до електронної пошти (e-mail), на яку зареєстрований акаунт/особистий кабінет ... відправлення даних в SMS.

До акаунту застосовані обмеження

Причина введення системи обмежень акаунтів: менше 2% користувачів керували 2-5 акаунтами, найбільш активні керували десятками акаунтів.
Мета системи: створити рівні умови для всіх.

Основне правило: один користувач = один акаунт користувача.
Винятки (обмеження можуть зніматися адміністратором):
  • оголошення розміщуються/керуються сервісом розміщення оголошень;
  • наявність декількох зареєстрованих юр. осіб;
  • менеджери однієї компанії мають доступ до комп'ютерів одне одного, але ведуть різні напрямки (тематика оголошень різна);
  • оголошення з різних акаунтів розміщені у різних рубриках + немає можливості всі оголошення перенести в один акаунт з об'єктивних причин (наприклад: чоловік надає послуги, дружина продає картини);
  • досягнуто ліміт у 1000 оголошень на акаунт;
  • інші об'єктивні причини наявності додаткових акаунтів;
НЕ вважаються винятками(обмеження НЕ можуть бути зняті адміністратором):
  • менеджери однієї компанії мають доступ до комп'ютерів одне одного і займаються продажем однієї продукції, потрібен акаунт для кожного менеджера, всього 5 менеджерів;
  • зареєстрував акаунт для товариша, товариш зайтається тим самим, що і я;
  • якщо немає об'єктивної причини наявності додаткових акаунтів, адміністратор обмеження зняти не може.

Система дуже точна, вірогідність помилки близька до нуля.

Як змінити e-mail?
Як змінити вказане при реєстрації ім'я (по-батькові)?
Як змінити номер телефону?
Як змінити логін?
Як змінити пароль?
Як скопіювати акаунт на інші партнерські дошки оголошень?
Як видалити обліковий запис / акаунт?
Подати заявку на видалення облікового запису / акаунту можна із особистого кабинету.

Особистий кабінет -> Налаштування облікового запису -> Видалити обліковий запис (акаунт).

Заявки на видалення обробляються згідно зі встановленим графіком, двічі на добу.

Обліковий запис / акаунт видаляється незворотньо. Також видаляються всі оголошення і будь-яка інформація, що розміщувалась з акаунту.

З усіх питань, пов'язаних з роботою сайту, звертайтеся до адміністратора через форму зв'язку



ua
/ua/
0